grebbestad #1

heeej! igår var jag, mamma och min syrra i grebbestad för att lyssna på, laleh, melissa horn och lars winnerbäck. för min del tycker jag vanligtvis melissa och laleh är bäst men laleh gjorde mig besviken och lars gjorde mig förvånad, förvånansvärt bra faktiskt! men innan vi "kollade" på dom så badade vi och shoppade, åt glass och hade det allmänt mysigt.. men när vi satt och tittade på.. så var det några ungar i fönstret högst upp som spelade musik och greja.. och de ropade kan jag få ditt nummer, ej du är snygg ring mig, hallå du där!, ej! och så spelade de världens sämsta musik!! jobbigt. men bilder och så får ni snart.. ska ladda in dom först!
ses senare va!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter dina syrra ? :)

2010-07-15 @ 11:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback