hanna kom hem

du ska veta att du är oerhört saknad, att du är oerhört älskad, att du är oerhört fin, att du är oerhört grym, att du är oerhört bäst, att du är oerhört rolig, att du är oerhört snäll, att du är oerhört busig, att du är oerhört slapp, att du är oerhört sprallig, att du är oerhört knasig, att du är oerhört vacker, att du är oerhört mosig, att du är oerhört mysig, att du är oerhört pyttipannig, att du är oerhört du och att det är det bästa. så låt dagarna gå och timmarna flöda för jag står inte ut en sekund till utan din röst, ditt skratt, dig.

hanna kom hem för jag längtar efter dig kom innan sommaren är slut!

kom hem, vi börjar om igen, vi glömmer allt... nej fel slags. 

kom ängel kom älva det börjar bli kallt graderna sjunker så fort överallt, och det hjärta som skulle bli ditt på något vis, fryser nu sakta till is.

kom igen hanna vad skulle vi annars göra!?

Kom kom kom Medan som-som-sommaren ännu hänger sig kvar.


KOM HEM NU!

Kommentarer
Postat av: lottalisa

det var oerhört gulligt sagt.



pöss på dig moa <3

2010-07-07 @ 08:59:34
URL: http://lostinthesounds.blogg.se/
Postat av: lisa

gulligt skrivet! <3

2010-07-07 @ 16:37:03
URL: http://lisaclaeson.blogg.se/
Postat av: H

min kära moshög.

saknar dej och älskar dej så innerligt och ytterligt ska du veta!

ses på söndag, puss&kram min mur <3

2010-07-07 @ 18:24:20
URL: http://shakeyshakey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback