nu drar jag snart till lina ska ta en frukt först

hej igen! designen är nästan klar ska göra headern och själva bloggen lite smalare. ska ta och stoppa i mig en frukt och kolla klart alla bloggar och se till så att jag inte glömmer något sedan ska jag dra till lina! bilder får ni sen ja.

linnea har hjälpt mig att sminka mig så att man får det dr lilla extra (happy face!!) 

började skriva på min önskelista igår det är ju lite mer än en månad tills jag fyller så jag kände att det var dags ör det. några saker som jag satte upp var ett kamera stativ, - kameraväska, - jeans och pengar. har inte kommit på mer men det kommer väl! 



Kommentarer
Postat av: » P H O T O L E N S

Hej!

Du har tyvärr inte vunnit fototävlingen, men ett fint deltagande i alla fall. Det uppskattas. Och bidraget var riktigt fint. Kika gärna in för att kolla vinnaren! :)

Kram.

2010-07-18 @ 16:56:31
URL: http://photolens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback