i've got tears in my eyes

and now you wonder why? 

beacuse tomorrow one of my best friend is going to England.. and I'm gonna miss her sooooo fucking much! you know three weeks is a long time. what am I gonna do? answer me.. plz!!

ja nu är det så att hanna, min hög av pytt i panna ska åka till england, till hastings, bort från mig och alla andra. inte kul! men stark som jag är ska jag nog klara mig. jag hoppas att du kommer att ha det super där snett sydväster ut. och jag hoppas att du kommer sakna mig lika mycket som jag kommer sakna dig.. (saknar dig redan)jag hoppas också att du kommer trivas och lära dig mycket engelska... fast du är ju redan grym så hur det skulle gå till det vet jag inte?!

ha en trevlig resa önskar din lilla hög av moskluttar! 




Kommentarer
Postat av: hanna

hastings moa, inte london..

vad ska man skriva..?



kommer sakna min hög av mos så innerligt och ytterligt och jag önskar att jag kunde ta med alla jag känner i resväskan men det går ju inte. ha det bra här hemma moa, så ses vi när jag kommer hem igen.

DÅ BLIR DET TÄLTNING!!!



puss, älskar dej



2010-06-19 @ 19:04:27
URL: http://shakeyshakey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback