jag är tbx!

jag har nu kommit hem ifrån träning och liselott. jag och liselott hr shteeeekt hela dan, det gjorde vi medan vi vi spelade kort och barngeni. vi gick te db (dalaberg) och köpte jortgöbbar, fast de flesta smakade diskmedel :(  

på träningen sprang jag en lätt bana, en gul en! jag tränade mest löpning men det var skeetajobbigt för det var över kuperade ängar blöö. men iaf banan var 3.4 kilometer och jag hade 27.53 minuter. det blir no sista för idag det här men imorgon är det som sagt bröllop kl 17.00 och direktefter det blir det te att åka ut till ammenäs till amanda där blir det övernattning!!! :D

vi hörs, vi ses, vi jag vet inte vad :)
en lite hackspett, tagen av moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback