unionsmästare.. vem blev det egentligen?

ja vem blev det om inte jag!!!! jag är bara för bra, jag tror jag dör! nej då.. stay alive you know. bohusländal tjallalalala bohusländal tjalalalallala... vi vann ju också stafetten! jag är så grym, ups! vi är så grymma!!!  första gången ever! julia sprang första sträckan, kom in som 8 växla till mattias, han kom in som 1 jag ahhhh tat lugnt nu! jag springer med en göteborgs tjej men hon tappar mig på väg till startpugnten så jag springer ensam och övergiven och drar visst iväg men tre minuter :C kom då in 3 min för de andra som etta, växlar till victor och han drar ifrån ännu mer vi vann men 5 minuter, vi bara ääägde söönder. vi inte var ett hot!  liselott ville inte springa stafett men på individuella så sprang ho o det gick inte bra. malins lag kom 25!  av 46 :D  håll utkik i  bohusläningen! 

imorgon har vi sovmorgon, men jag ska till skolan typ 1 + 1/2 timme innan för jag ska göra klart mitt smyckesträd i slöjden. men får sovmorgon ändå :D ska packa till lägret också som vi ska ha efter examen, (vi ska hålla ett 20 min långt tal då!! måste öva en gång till!!) ska bli bara det att det ska regna, men sån är vi ju vana med vi fridaelever i 7an.




Kommentarer
Postat av: Lina

GRATTIS GRYMMASTE BÄSTASTE GOSIGASTE MOAAAAA

2010-06-06 @ 18:41:01
URL: http://linaloveli.blogg.se/
Postat av: maja

Jättefin blogg! :)

2010-06-06 @ 19:21:07
URL: http://majajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback