avis

nu är jag hemma efter att ha sagt hej då till kalle, bälla, elin och amanda och de andra goa ungarna förstås! jo de jag nämnde ska till thailand! (inte liite avis eller så!) så nu vill jag även säga hej då här med lika så på bdb har jag gjort. ni får ha det jättebra, sola och bada för mig också, för det år inte här än på ett tag! 
                                                                                                                                                      
annars idag har det varit bra, tyvärr kunde inte någon av de goa göra något idag så nu sitter jag ensam i ett stort kallt hus. får väl läsa vad de håller på med på deras blogs! lina, liselott, hanna, lisa där har ni dom! det är jätteskönt att det är helg men en sak som är störande är att jag har en visslings melodi som boysen i klassen spelar, och videon till är ju jätte rolig... NEJ!  men tjao ska nog jobba på iweb! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback