bröllopsfotografen

hahaha lite efter att ha sett den kanske!? men den var bra inte jätte men bra! nu ser jag på drömmen om italien, det är roligt, alla tror att de är så mycket bättre än alla andra.. medans det är reklam växlar vi mellan room service och inget mer, innan vi satte oss och kolla på film hade jag inte gjort så mycket bara övat på matte och försök och försökt med bloggdesignen men allt blir bara för mycket. ska tona ner lite... 
vi fick en spanska läxa idag fast jag vet inte vad den handlar om ännu, men det ska det bli ändring på ögonaböj! fast jag oooorkaaar iiinteee tihi! nu ska jag mummsa i mig en macka och i morgon ska jag träna eller så ska jagvara med lisa, jag vet inte om hon kunde eller om jag kan vi får se! men en sak vet jag och det är att jag och lina ska vara med varandra och grejsa!! puss o hej godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback