cactuz

tacoos på er! nu sitter jag hemma med en tacosallad i knät från cactuz! som efterrätt blir det kaka! men efter skolan gick jag till museet för att träffa mamma, på museet kollade vi på C Willhemsons tavlor. men jag var mer intresserad av fotoutställningen som är där, fotona är är jättefina! jag frågade lisa om hon ville hänga med men hon kunde inte samma gällde hanna men liselott hann jag inte fråga och när jag kom det var det försent. efter museet åkte vi till en tyg affär för att lämna tygprover, inte sådana där konstiga prover ni fattar nog! eftersom cactuz ligger runt hörnet av tyg affären, ja ni kan ju räkna ut vad vi gjorde! på matteprovet idag gick det inte på topp, man kan ju säga att det kunde gått bättre. och med dem orden avrundar vi för gången, adios amigos!
stämpeln är från museet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback