hela min dag

den började med att jag vaknade och drog mig, o drog, och drog tillslut gick jag upp och tog datorn, där jag snackade med liselott på skype, kollade bloggar, bdb och fb. sedan gick jag, mamma och linnea till galleriet på vernissage och fick saltapinnar och cider! vi köpte inget, vi gick bara dit för att det var den sista utställningen de hade där. efter jag hade druckit se sådär runt tre glas gick vi vidare till biblioteket för att kolla efter en bok. men inte vilken bok som helst utan en bok om hur man gör tenntråds armband mamma ska nämligen göra det åt mig och linnea! när vi hittat boken traskade vi vidare till pizzerian där bottnarna är frasiga under och mjuka ovanpå och fyllningen är mummsig.. pizzeria rodhos ahhh jag dör! detta ställe hittade jag med hanna en kall höst dag <3 

när halva min pizza var nedstoppad i en dogybag gungade vi vidare mot pressbyron för att köpa bu
sskort. eftersom bussen inte gick för en om en halvtimme gick mamma hem men vi gick in på åhlens tills bussen kom.

v
äl hemma sydde jag, spelade jag spel och vann över mamma med 4-2 ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback