ingen lurar moa

BÖRJA LÖS NERE FRÅN!  

inget svar.

Varför då? Jag vill betala på ett säkert sätt. Om du håller på så här kan jag inte lita på dig. Vi betalar på internettgirot.se annars blir det inget. 

Moa Gustavsson

 

nicklas lennartsson <[email protected]> skrev:

 

>
>pengarna skickas till mitt konto.

>
>
>From: [email protected]
>Subject: Re: RE: Ang. Nikon D90 18-105
>To: [email protected]
>Date: Fri, 5 Mar 2010 16:05:28 +0100
>
>
>Hej! Jag vill betala med internettgirot på blocket.se. Det menas med att
>jag skickar pengarna till ett "mellan konto", du skickar kameran,
>objektivet och garanti och kvitto pappret till mig. Om jag inte vill ha
>kameran skickar jag tillbaka kameran och jag får tillbaka pengarna från
>"mellan kontot". Men om jag vill ha kameran skickas pengarna till dig. 
>
>Jag vill göra på detta viset för att vara säker. Föra att komma till
>internetgirot går du in på blocket och trycker på kundservice, sedan på
>internetgirot under rubriken "hjälp när du gör affärer" 
>
>mvh Moa G 
>

>
>Moa Gustavsson
>

>
>nicklas lennartsson <[email protected]> skrev:
>

>
>>
>> Hejsan.
>>Den finns kvar.
>>Inga skador eller repor.
>>Jag skickar endast att pengarna skickas till mitt konto.
>>Mailia dina uppgifter.
>> 
>>Nicklas Lennartsson 19870324-6655
>>Slåttervägen 2 703 47 Örebro
>>
>>
>>
>>Swedbank 
>>clearnr 81695
>>kontonr 9134044685
>> 
>>
>>From: [email protected]
>>Subject: Re: RE: Ang. Nikon D90 18-105
>>To: [email protected]
>>Date: Thu, 4 Mar 2010 16:50:06 +0100
>>
>>
>> 
>>
>>Är kameran kvar? :D
>>
>>Moa Gustavsson
>>
>> 
>>
>>nicklas lennartsson <[email protected]> skrev:
>>
>> 
>>
>>>
>>>Hej.
>>>
>>>Den finns kvar.
>>>
>>>Finns inga skador.
>>>
>>>Jag har flera intresserade
>>>
>>>Hur löser vi snabb affär.
>>>
>>>Om du vill att ja skickar så skickas pengarna till mitt konto.
>>>
>>>Pris: 4300 kronor
>>>
>>> 
>>>
>>>Mvh Nicklas
>>> 
>>>> Subject: Ang. Nikon D90 18-105
>>>> To: [email protected]
>>>> Date: Wed, 3 Mar 2010 20:34:15 +0100
>>>> From: [email protected]
>>>> 
>>>> Hej, jag är intresserad av din kamera. Jag undrar om den är i fint
>>>> skick? Kan man få komma och kolla på den?
>>>> //Moa


Kommentarer
Postat av: jag

Bra att du står på dig.



De blåser nämligen alla de kan.

Postat av: Niklas Lennartsson

Och han använder min identitet den jäveln!!!

Skönt för dig att du inte köpte!

Anmäl detta så mycket ni bara kan!



Jag är så trött på detta nu.

2010-03-10 @ 08:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback