jävlar rubriken fastnade

från nu vaknade jag för en och en halv timme sedan. jag hör mamma och pappa göra frukost så hade tänkte att gå upp snart. idag som ni vet ska jag greja i växthuset, ska blir kul! vi ska gräva ett hål till vinrnkan som vi ska köpa en en eller två veckor. på nisses. vi ska också bestämma hur vi ska ha det och för så tomater och andra grejor. men nu ska jag kolla några andra bloggar sen ska jag dra mig upp! ps. jag tror jag vet vad jag ska heta på bloggen! 
förhoppningsvis hittar jag och liselott en praoplats men det här är lina och hon vill jag vara med snart! <3

Kommentarer
Postat av: liselotta

vi MÅSTE hitta praoplats FORT!

hahah, vad ska bloggen heta? puss på dig <333 (k)

2010-03-27 @ 09:57:58
URL: http://lostinthesounds.blogg.se/
Postat av: Lina

FY VILKEN HEMSK BILD! :o <333 Älskar dig moa och ja vi måste verkligen göra något snart!!! c:

2010-03-27 @ 11:12:15
URL: http://linaloveli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback