mår inte alls så bra som jag hade velat

hej... mår inte så bra, inte förkyld, eller ont i halsen dåligt mer mår illa. magen bubblar, och känner sig uppblåst, huvudet värker och öronen ilar. vad är det med mig? har precis varit ut en kortis tyvärr. håller nämligen kontakt med en från blocket, där får man brevvänner. eftersom D90 är på väg ut känns det nästan tråkigt att köpa en sådan, men ju mer jag tänker på det ju mer osäker blir jag, men så tänkte jag såhär: finns det någon annan systemkamera som kan filma? finns det någon annan som är lika bra och snygg? finns det någon som är bättre och billigare? finns det någon som, som, som, som... nu kommer jag inte på mer. NEJ DET FINNS DET INTE! 
medvänligahälsningar moa g
 

Kommentarer
Postat av: Lina

HOPPAS VERKLIGEN DU KOMMER TILL SKOLAN IMORGON! :( KRYA PÅ DIG MASSOR!!! <3

2010-03-07 @ 16:57:56
URL: http://linaloveli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den där kameraförsäljaren är en bedragare han försöker sälja billiga telefoner också. Anmäl honom

2010-03-08 @ 09:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback