moa älskar goda nyheter!

nu är det såhär va att frajda, nathalie och jag ska börja i wlkersborgs innebandy klubb och vi är såååå hääää glaaaadaa att det finns för tjejer nu!! men när det blir vet vi inte ännu.. 
just nu kammar jag håret, förut tränade jag eller mest hoppade om kring men varm och svettig blev jag så har duschat. i helgen ska jag och lina finde some thing out! och dela med oss om vår kunskap kring chris martin, härligt! och linas blogg hittar ni här -> LINA, THE BEST IN TEST <- ja lite smått rim bjöd jag på. andra saker som ska göras i helgen är väl att få tag på en praoplats, jag har frågat på tidningen (fotograf) men inte fått något svar. om inte det går så ska jag fråga på ett cafe, eller museet verkar det lugnt nää jag skoja bara! en annan sak ag ska kolla på är present till linnea min syster, men jag vet inte om jag orkar, jag tror jag tar det efter någon skola dag! 
om ni har tur så kanske det blir ett inlägg till, en just nu lutar det nog åt andra hållet.. men vi hörs i morgon love ya!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback