munnen full av fil

och vips var det nere i magen min! idag eller i natt har jag sovit utomordentligt gott, tänk er världens goaste, mjukaste, finaste, fluffigaste säng men världens mysigaste täcke... ja du, då sover man redigt gott. ska snart borra tänderna för att sedan sätta på mig ytterkläderna, ta min väska med min kära lilla dator och bege mig mot busskuren på orkestervägen. i skolan ska vi ha på pass iweb så en rätt soft dag, fast i o för sig så har vi NO men men. 
btw så går det en skata på vårt fönsterbläck, och när skatan gnider sina klor mot det... kommer det ett ja ni kan tänka er gnissel som får öronen tuppa av! bye! ps, råkade halka på mitt golv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback