oväntat

godkväll i stugan! hej var ute och sprang med pappa tidigare runt hovhult (äckel ställe, fast inte där lottan bor eller bor hon där? ja vet inte hahaha!) fick as ont i knät som vanligt när jag anstränger det (har slatter) inte raligt! så nu har jag ont i knät och är trätt i bena. alldeles nyss kom jag och pappa hem men det var efter vi hade handlat ( springa-hem-duscha-handla-hem) många parenteser det blev helt plötsligt! i mata affären iaf gick pappa iväg och då skulle jag handla, så då handlade jag så många ekologiska och nyckelhålsmärkta varor som helst! nu ska jag hjälpa till i köket ni får ha det bättre än bäst!
 
min älskade syster som jag älskar sååååååå häääääär myyyyckeeeeet  :) <333 

Kommentarer
Postat av: lottalisa fisagrisa

hahah, jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang men, men :P det gör jag <333 tack ;)

2010-03-16 @ 21:44:50
URL: http://lostinthesounds.blogg.se/
Postat av: linneaaaa

pusslove u too <3

2010-03-17 @ 13:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback