så himla mycket roligt

heeeej igen! sitter här med ett tomt mjölkglas och ska snart gå på toa för snart så spricker blåsan! jag skyndar mig att skrivaaa! idag i skolan har jag, lina och hanna smugit som möss! hahaha nä vi gömde oss bara lite! tihi sen sprang jag och lina ner tio minuter innan vi skulle börja och skrev hejdå lappar till pawii och babsan, de ska sluta och det sucks. såååååååååå häääääääääääääääär myyyyyyyyyyyyyyckeeeet. men rubriken syftar på det innan och det som kommer att hända senare idag, jag ska ju till alice!! vi ska ha det rå mysigt! men nu kan jag verkligen inte skriva mer....

Kommentarer
Postat av: Linadenbästa

Vi måste fortsätta skicka lappar till babsan och pawii in i sista stund, eller hur!? :D

2010-03-05 @ 23:02:25
URL: http://linaloveli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback