the day in words

hej! har inte skrivit på hela dagen så tänkte skriva ner den nu. 
det börjar med att väckarklockan ringer strax innan halv sex. den ringer om några gånger inan jag stänger av det och kliver upp. jag plattat håret med min hyper braiga plattång. jag tog på mig kläder, jeans och en blå tjocktröja men ett svart linne under. åt två mackor borstade ränderna och hoppade mot bussen med linnea. på bussen satte jag mig med en obekant främling. elin kom men ingen annan. väl på skolan kramades det och finurlig som jag är tog jag med men en kortlek, så ni kan lista ut vad jag gjorde på rasterna. till lunch fick vi äcklig mat. men hela dagen på skolan har varit grejt! efter skolan väntade jag med hanna, gick på toa och unnade mig ganska många kramar!  jag lufsade ner till stadens torg, vidare ner på kungs.g till kampenhof åhlens och köpte mig ett par svarta genomskinliga leopardtights. det tyckte jag att jag var värd. klockan var nu runt tio över tre och jag begav mig mot pappas jobb som ligger bredvid lidl. dör åt jag apelsin och hjälpte han hatt byta ringsignal. när han och jag var klara brummade vi till nisses växter för att köpa jord och det gjorde vi, vi köpte också frön och lökar, stora lökar hahaha! sedan krachade vi vidare till beijer för att kolla på stenar, sedan blomster landet för det samma men där köpte vi en  pop'up. sedan körde vi till lasse, hämtade honom körde tillbaks till beijer där hans bil stod, (den gick nämligen inte att starta) efter detta driveade vi vidare på motorvägen genom stan ända ut till tor och bauhouse, vi gjorde samma ärenden som innan. på väg hem igen parkerade vi hos farmor och farfar för att äta och ge henne en blomma, imorgon fyller hon år. men då kan vi inte fira henne. så vi kollade på barda, och när vi åkte hem berättade jag om dagen för far och nu är jag här efter att ha mannekängat för mamma med sätt potatisen. 
nu orkar jag inte skriva mer.
att jag ens lägger ut denna bilden!!!
ni får en lite mer vanligare bild också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback