trådaisar

på morgonen, vaknade ja av att mamma stekte ägg och bacon! lovely. så nu är jag mätt och glader med ny borstade tänder. jag sov lika gott idag som jag gjorde igår, härligt asså! en sak som hände igår som jag inte berättade är:
igår vid runda bordet på lunchrasten tror jag det var, satt jag, hanna, liselott och lisa kommer förbi och stannar framför mig, på hannas skjorta hänger en sy tråd (hon hade haft slöjd på rasten... det var lunchrast) jag tar tråden och hanna säger att jag ska hålla den så att hon med foten kan ta sönder den. jag håller i ändarna fast inte så hår så jag tappar den när hon försöker. jag låter den ligga men hanna gnyr (liselott och lisa har gått) så jag tar upp den
hanna: 
- nej jag vill inte, eller jo, nä, jo
jag tar upp den så får hon försöka om hon vill, hon försöker igen. fast denna gången håller jag rejält mycket hårdare och hanna trycker rejält mycket hårdare med foten.. så tråden skär in i mitt lillfinger så jag får släppa, jag tittar med bajsignödigblick på hanna och får fram... mitt lillfinger, men jag älskar dig så mycket att det gör inget! så idag har jag fortfarande ont i mitt vänstra lill finger hahaha!
våra riktiga "ja"

Kommentarer
Postat av: lottalisa

hej mosis :)

kan du gå in på skype om du inte har något annat kul för dig? <3 puss

2010-03-20 @ 10:39:22
URL: http://lostinthesounds.blogg.se/
Postat av: Lina

hahahhaa XD<3



sv: Kanske imorgon eller på tisdag? :)

2010-03-20 @ 10:51:00
URL: http://linaloveli.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: jo det kanske går! Vi får höras av :D

2010-03-20 @ 11:17:42
URL: http://linaloveli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback