väntar,

hejsan. nu sitter jag i mitt mitt mittmitt mitititittt rum på golvet på min röda matta mittemellan garderoben och skrivbordet. jag sitter och väntar på att mamma ska komma hem så att jag kan berätta att jag o lajs köpte skorna. ja för vi köpte ju skorna på skoltid på ämnesrumslektionen så då var det ju inte lätt att få tag i henne. det är bra om man säger sådana här saker på kvällen precis innan man ska somna för då slipper man prata så länge. hahaha! ja för jag vet inte om hon blir så jätte glad att jag beställde de där skorna , men det var ju bara ett par skor som vi ändå skulle köpa. så varför oroar jag mig? men iallafall så har jag varit på träning, och det var jobiggare än vanligt! liselott du skulle varit med så kunde vi dött tillsammans! och btw var det första dan i skolan idag, det var första gången jag träffade de flesta för första fången innan lovet, jag gillar verkligen kramar av alla särskilt madde! eller jag gillar allas kramar lika mycket! hahaha! ojsan! nu blev det ett litet lågt inlägg för att vara mig! men vi hörs imorgon!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback