varför ska alltid rubriken vara svårast?

hej hoj! som jag skrev i morse så har jag haft slöjd idag och jag ska göra ett "smycketräd", hoppas det blir bra! lisa har syslöjd och det går ju jättebra med hennes shorts *eroniskt*, hennes beskrivning suger så man fattar inte vad det är man ska göra! stackare, hon får vänta tills mona-elise kommer tillbaka. nu ska jag ta mig en skål med hallonfil med frysta bär, mumms! sena ska jag göra klart planeringen till mitt smycketräd. don't miss me to much! 
wiie!

Kommentarer
Postat av: lottis

oj det var rätt hårda ord! schysst sagt, menar ja. alltså mot lisa <3

2010-03-09 @ 15:45:10
URL: http://lottatotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo det där med slöjden "hennes beskrivning suger så man fattar inte vad det är man ska göra!"

2010-03-09 @ 18:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback