weird..

det här är lite underligt men jag tar det från början. 
efter skolan satt jag i flera timmar och vänta på att mitt utvecklingssamtal, folk kom och människor gick. jag satt och måla och lyssnade på musik. jag försökte ringa mamma men fick inte tag på henne. hon ringde mig men jag svarade inte. hon ringde igen, jag svarade hon frågade:
- Är det något speciellt?
- Ja..
- Ha, vad då?
- Vi har utvecklingssamtal idag 
- Det hade jag helt glömt av!
- Aaa men det är lugnt jag har det själv med Pawiis då. 
- A, får du det då,
- Tror jag väll..
  så när lilla pawiis kommer säger jag att mamma inte kommer för att hon har glömt av säger hon
- Men då måste vi ha det en annan dag
- Neeej! jag har ju väntat är en hel dag!
- Men går det bra för din mamma då?
- Aaa det sa hon
- Okej då kör vi då!
jag har alltså haft utvecklingssamtal utan mammis! så nu ska jag "fira" med kladdkaka!
from me to you 

Kommentarer
Postat av: Lina

vadå så du körde utan förälder? HAHAHHAHAHAH :D

2010-03-24 @ 18:22:05
URL: http://linaloveli.blogg.se/
Postat av: lina

kan du logga in på skype?? :D

2010-03-24 @ 18:38:01
URL: http://duvetredan.se
Postat av: liselottan

hahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahha xd pappa skrattar med, jag skrattar för han med; hhahahahahahahahhahhahahahhaahahhahahahah xd



puss på dig älsklings moa :) <3

2010-03-24 @ 18:54:11
URL: http://lostinthesounds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback