Hercule Poirot & 150 tomatpengar

har precis kollat på poirot och jag gissade på rätt mörare! score på det du!

jag har sålt 15 tomatplantor *stolt* eller mamma hjälpte mig men det är lugnt. så nu är jag 150 kronor och ett poirot avsnitt rikare. den du! nu ska jag lägga en massa kläder i tvätten  som nu ligger på golvet, de brukar hamna där om man säger så. orkar inte lägga inte de i garderoben fast det är rent mihihihi!! busig jag är men sån är jag! ska lägga mog också efter att jag har borstat tänderna.

btw imorgon är det torsdag 27/5 och ännu än dag närmare sommarlov! Ü
inga redigerade bilder, orkade inte riktigt nu på kvällskvisten. 

bilder från liselott's place
bild från just nu..
ja men jag har fyrkantiga ögon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback