i'm back now, and yes you like it!

heeeeeeeeeeeeeeeeeeej bloggen, saknat maj? jajjemen det har ni, det har jag bestämt :C 

har inte kunnat skriva, har ju varit på träningsläger, eller orienteringsläger.. men nu är jag hemma igen och sak snart ladda in bilder som ni kan njuta om en liten stund. igår sprang vi en tävling i ed, det gick bra att orientera men min fot som jag stukade på bohuslunken mår inte riktigt bra så det gick tungt att springa. placeringsmässigt kunde det inte gå bättre och liselott kom trea, lina hansson som jag inte vet vem det är kon tvåa.
Julia vann i sin klass och där efter malin. jag fick en gullig kopp som det stod du är min ängel på den vill jag ge till goingar på vår jord! 

vi sovöver i någon sport stuga i åmål där vi också gick sjukamp jätteroliga grena, och jätteroligt var det trots att vårt lag förlorade. malins lag vann, de vann torra bullar så det gjorde inget hehe! synd att inte liselott, jaco och herr dickson kunde sova över! men på morgonen hörde jag att någon var på toa så då vaknade jag o när jag skulle somna om började en snarka som in i helvete och det "fula" var att det bar bibbi!! hahahahahah!! att det finns sådana stor snarkare till käringar! 

idag så sprang vi också en tävling, banan var bara 2,2 km så jag var ute i 16.23 minuter. idag sparnga jag med tejpad fot så det gick lite bättre men jag känner ju ändå. det är liksom inuti det gör ont. men sak ändå till sako imorgon. 

bilder kommer i nästa inlägg, love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback