lite att berätta :)

sitter i soffan och jäser som en deg. när jag kom hem från tio-mila igår så fick jag äntligen träffa jacko. jag sov nämligen över hos gullefisen <3 vi hade jätte mysigt med jacko och småpromenader.. men vi blev lite sena till korsningen där vi möter lajs på mörnarna men vi hann i tid till IUP som väntade i skolan. sista passet skulle vi till badhuset så jag lajs och lott cyklade ner men på något sätt fastnade lottis och mitt styre i varandras så jag kom inte loss...
lottis: vad håller du på med?!
jagis: jag gör ingenting!
så skulle jag försöka lossa men så svängde jag och så ramlade jag och så lossnade vi och så rullade lajs och lott vidare i full fart. och jag bara låg där tyst, tills jag kände.. smärtan och lisa som gav mig en hjälpande hand upp och tårarna kom och benet grät och armen grät och ögonen grät! men det gjorde inte så ont precis efter åt det kom när vi cyklade hem. men när jag kom hem och skulle gå av cykeln höll jag på att dö, så ont det gjorde!! jag kan knappt gå hahaha!!! och armen svider.. så jag tycker lite synd om mig själv tihi! imorgon ska det spelas in film i grupper. jag tror jag kom men: joel, ida j, eddie, ina, snadra och jag då. okej grupp.. 

nu ska jag fortsätta se på svenskahollywoodfruar hahha så himla kul.. maria ska käka påmax eller burger king och frågar: ni har inte vin här nä? hahahhahahah!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv; Hahahahah, himla snyggt.

2010-05-04 @ 16:22:11
URL: http://lisaclaeson.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt hund :)

2010-05-04 @ 16:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback