moi är med och tävlar!

Dags för en ny tävling!

Den här gången ligger det en iPod touch G3 från NordicAppleParts.com i potten! Vinnaren får även en gratis glasreparation ifall att den skulle råka hamna i backen och glaset spricker.

Den här gången kan både ni som har blogg och ni som inte har blogg vara med och tävla!

Ni som har blogg ska följa dessa steg:

1. Skriv ett inlägg på din blogg där du skriver att du är med och tävlar på www.kenzas.se för att vinna en iPod touch 3G från www.NordicAppleParts.com

2. I inlägget ska du även skriva ett litet rim! Orden ”iPod” & ”galen” (som jag själv valt ut) måste vara med i rimmet. Ju roligare rim desto bättre! Använd fantasin.

3. Lämna sedan en kommentar till detta inlägg där du skriver att du är med och tävlar. Länka även till ditt blogginlägg så att jag kan gå in och kika på ditt bidrag. Glöm inte att skriva med mailadressen också!

 


Ni som inte har blogg ska göra såhär:

Lämna en kommentar till detta inlägg där du skriver ett roligt rim som innehåller orden ”iPod”, ”galen” & ”NordicAppleParts.com

Skriv även med din mailadress!

Tävlingen avslutas söndagen den 9e maj klockan 20.00. LYCKA TILL! =)

 

mitt rim:

Sommar vill vi ha, både du och ja, en galen och go, jag vill se en ipod på en ko,

hahaha så grym är jag på att rimma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback