säljarn!

(någon anonym skrev: söt hud :) jag vet gullefisens hund är gölligast i hela världen!!!) 

nu till saken i baken... nej jag skojade. men i alla fall sitter jag med telefonen i örat och kokobokspappret i handen och säljer kokböcker som vi i klassen har komponerat i hop själva! än så länge har jag lyckats sälja nio exemplar av sjuornas kokbok! *stolt* hahaha!! snart har jag nog to men det är inte säkert.

i skolan håller vi ju på att spela in film och det åt rätt håll kan man säga, vi har rätt så mycket kvar men vi har ju åtta timmar på oss att blå klara så det hinner vi nog. vi har gjort två scener av några stycken. te imorn har vi spanska läxa så den håller jag på att öva på, nu kom jag på att det är jag som ska baka till fredagsfikat. det blir cheesecake, chokladbollar och för alice blir det isglass fast det tar amanda med sig hahaha!! alltid finns det någon lösning! och med det avrundar jag och tackar för mig! 


dagen utstyrsel!
adidaskofta - venne
tunika med en leopard - gift from dear little malin
tights - lidex
håret - utsläppt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback