see you soon

ska snart börja plugga.. inte så kul men ett måste för mig. i solan idag var det inte så för utom på rasterna då :) vi jobbade med en jobbig No-uppgift som jag ska ta och läsa i genom och öva på så att jag kan innehållet. ska ta och öva på spanska glosorna om ni ville veta men det vill ni förståss inte så vi skiter i det..

idag har jag lyckats sälja två tomatplantor, jag är grym! lisas mamma ska också köpa :D ska ska på träning med liselott sen men vart det är det vet vi inte, men det ordnar sig om tat som det kommer. imorgon ska jag springa tusen meter på rimnservalen och representera fridaskolan, wish me goooood luck! 

nu - 15.55 project runway (R)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback