bilder kommer inte alls

orkar inte lägga upp dåliga bilder från igår. Så jag skippar det. Idag har jag målat, handlat julklapp till liselott, bakat bullar och lussekatter och pöst runt. 

Känner av lite i benen efter gårdagens träning. 9x500m intervaller, hahaha lite seg i benen efter åt. SPrang på bra iaf och höll maj på 1.45 - 2 minuter på en så det var ju bra:) men nu ska jag inte sitta här och skriva om mina prestationer. 

Blev så ledsen när jag märkte att alla mina bilder ifrån min och mammas semester är borta.. bara 13 stycken finns kvar buhuhuhuhuhu!!! Jag kanske inte hade tänkt att använda de men det känns bra att ha de liksom.. sk aleta igeeenNN!!!

Kommentarer
Postat av: en som älskar moa med hela hennes hjärta

muuuuuusigt! :)

vad önskar DU dig i julklapp älskade moa!? :D <333333

2010-11-21 @ 19:59:44
Postat av: Simon Glimholt

cool header! :)

2010-11-28 @ 19:05:09
URL: http://simonpixel.webblogg.se/
Postat av: Melli

Fin header :D

2010-11-30 @ 14:03:31
URL: http://lorentzonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback