Konfaläger

Hej på er! Har kommit hem nu. Var som sagt på konfaläger och det har varit jättekul! Gillar verkligen gruppen in i från och ut! Vi gjorde inte så mycket första dagen men på den andra tränade vi sprint till dagen efter. På kvällen lekte vi en massa roliga lekaar så som "hej jag heter Bengt" "Prinsessan och monstret" och "Lasse går i ringen". Innan vi la oss skulle vi be en afton bön och så klart var jag den enda som inte kunde den.. Men när skulle man ha lärt sig den egentligen? 

Idag var det Zoorientering och det gick inte alls bra bra för mig. Jag har kommit på det att sprint är inte mig grej. Sprang liksom in i ett hus och meka lite? Vet inte hur jag lyckades men det gjorde jag. Bommade runt två minuter totalt och lutade på en 19 av 134 stycken så helt okej placering men jag vill vara nöjd med loppet också. 

Märkte att min storasyster har gästbloggat.. Tack för detta fina syster. 

1.Hugo är söt.

Kommentarer
Postat av: anna

tack superduper fina moa!!!

2010-11-15 @ 11:36:48
URL: http://aannagyllensten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback