är man hemma eller vad är man!?

HAHAHA sitter och kollar på ensam mamma söker och de dansar salsa hahaha såg ju för jäkligt ut!! 

Har ju varit iväg i helgen och kom ehm för några timmar sedan. I hegen her det varit både för och motgångar. Första tävlingen fick jag inget resultat på hehe men det bryr jag mig inte om. Det hade inte gått så bra ändå. Så lilla Liselotten vann den! Men på Medeldistansen snurrade en tant bort Lottan så då kom jag i kapp henne, sen snurrade vi runt i skogen lite tillsammans hihi!  

Men jag fick iaf revansch på medeln och på långdistansen! SÅ jag vann först me fyra minuter och idag så vann jag men ca 10 minuter! Ja nu har jag två guldklimpar till i samlingen och Liselott ett guld och ett silver :) 

Nej men nu ska jag inte skriva mera.. I morgon är det skola så jag måste ta reda på om vi har någon gå läxa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback